Znajdź produkt
Twój koszyk

0 zł
+48 71 346 07 65
info@djshop.pl
NOWOŚCI
Novation Launch Control XL mk2
Cena: 659 zł brutto

Native Instruments Maschine MK3
Cena: 2 475 zł brutto

PROMOCJE
Blue Microphones Mikey Digital WYPRZEDAŻ !
Cena: 379 zł brutto
         269 zł brutto

Novation Launchkey 61 mk2 + Novation Audiohub 2x4 PROMOCJA!
Cena: 1 648 zł brutto
         1 448 zł brutto

Studio


AVID Eleven Rack + Pro Tools SUB

Cena: 2 798 zł brutto
Lub za około 261 zł miesięcznie przy 12 ratach *
Eleven Rack to rewolucyjny gitarowy system do rejestracji i nakładania efektów rozwiązujący problemy z którymi gitarzyści dotąd musieli mierzyć się w studiu i na scenie. Eleven Rack wykorzystuje unikatowe rozwiązanie klonowania sygnału gitarowego oraz specjalnie zaprojektowane wejście True-Z, dające wierne wrażenie grania przez tradycyjny, kompletny zestaw gitarowy.

W połączeniu ze standardem na rynku DAW — Pro Tools — oraz dopalanym DSP interfacem audio, Eleven Rack oddaje do rąk każdego gitarzysty profesjonalne rozwiązania rejestracji. Bez względu na to, czy masz sesję nagraniową w studiu, czy grasz na scenie, Eleven Rack dostarcza świeżego, powalającego, super-realistycznego brzmienia wzmacniaczy gitarowych i efektów, które stale będą cię inspirować.


Dane:


- rewolucyjna stacja robocza dla gitarzystów pracująca na złączu USB 2.0 wraz z oprogramowaniem Pro Tools 12 w wersji komercyjnej jako subskrypcja na 12 miesięcy z upgrade planem Avida (licencja terminowa),
- możliwość wykorzystania zarówno w studiu i na scenie,
- urządzenie łączy w sobie cechy multiefektu, emulatora brzmień wzmacniaczy, interfejsu audio i zewnętrznego wspomagania DSP dla wtyczki Eleven,
- DSP interfejsu audio eliminuje latencję podczas nagrywania z wykorzystaniem wbudowanych efektów,
- odpowiednia ilość wejść i wyjść do pełnej integracji ze sprzętem na scenie i w studio,
- jednoczesne nagrywanie 2 śladów gitary (czysty i z efektem),
- możliwość przywrócenia oryginalnych ustawień dla efektów i wzmacniaczy z nagranej ścieżki gitary w systemie Pro Tools,
- możliwość używania na scenie z wykorzystaniem tych samych efektów co w studiu,
- kolekcja emulacji klasycznych wzmacniaczy typu Fender, Vox, Marshall, Soldano, Mesa/Boogie itp,
- kolekcja emulacji klasycznych efektów gitarowych typu MXR, Electro-Harmonix, Ibanez, ProCo, Univox i inne,
- kolekcja studyjnej jakości procesorów efektowych, wybór emulacji brzmień kolumn gitarowych,
- wybór emulacji klasycznych brzmień mikrofonów dynamicznych pojemnościowych i wstęgowych,
- wysyłka FX Loop Send x2 Jack (również jako mono),
- powrót efektowy FX Loop Return x2 Jack (również jako mono) do współpracy z dodatkowymi efektami,
- kontrola urządzenia przez złącza MIDI I/O,
- wbudowany tuner,
- Tap Tempo dla efektów z pętlą czasową,
- nagrywanie do 8 kanałów jednocześnie przy parametrach do 24-bit/96 kHz,
- wejście instrumentalne TS 1/4",
- wyjście słuchawkowe,
- 2 wyjścia główne Main Out XLR,
- 2 wejścia liniowe Line Input TRS,
- 2 wyjścia do wzmacniacza Jack TRS,
- wejście Footswich/Exp Pedal,
- złącza cyfrowe AES/EBU I/O oraz S/PDIF I/O,
- zestaw zawiera kod aktywacyjny Activation Code, instrukcję rejestracji oraz klucz iLok USB.

Oceń:
OCENY / RECENZJE: 3
Średnia ocena:  
AVID Eleven Rack + Pro Tools SUBSuper extra!5
Elfuello

Nie udzielam się ogólnie na forach i miejscach na komentarze w sklepach internetowych (w końcu zawsze się podejrzewa, że sami pracownicy sklepu wystawiają pozytywne opinie hehe), ale sam potrzebowałem zaktualizowane dane, opinie itd. na temat Eleven Racka - postanowiłem podzielić się z Wami moją opinią i mam nadzieję, że trochę pomogę. W skrócie, Avid 11R mnie po prostu powalił i nie pozwolił wstać:) A rozwijając, w porównaniu do POD HD PRO (rack), którego miałem okazję przetestować (bo niby ta sama liga), brzmi jak AxeFX do DigiTecha RP300, sorry ale w połączeniu z dobrym (lampowym) wzmakiem to prawie każdy efekt dobrze gra, natomiast usłyszeć na słuchawkach/monitorach studyjnych czy po prostu na tracku w programie DAW dobre brzmienie nagrane "w ciszy" - to jest wyzwanie i pokazanie klasy. Testowałem i wiem co piszę. Nie wiem skąd zachwyt POD'ami, ale AVID stanął na wysokości zadania - przestery brzmią jak trzeba, bez piasku charakterystycznego i typowego dla komputerowych emulacji (także tych tanich), a sam wyświetlacz prezentuje nam ustawienia w łatwy i czytelny sposób. W końcu nie chodzi o to, by tracić czas na zabawę w postprodukcję EQ, IR, by osiągnąć dobry efekt, lecz skupić się na tworzeniu, komponowaniu, nie zgubieniu myśli muzycznej. Brzmienie ma zachęcać, a nie zniechęcać. Po nagraniu wszystko można obrobić, ale chyba nie o to tutaj chodzi. Fakt, trochę się namęczyłem na początku z podłączeniem, bo przy załączonym kablu USB (nowy zakup i uszkodzony kabel?!) urządzenie w Windows 8 po prostu trzeszczało, trzaski jak przy ustawieniu zbyt niskiej latencji (mowa o odtwarzaniu muzyki, YT itd.). Dopiero po zastosowaniu najprostszej z możliwych zasad - sprawdź najpierw kable, potem reinstaluj system;)...wszystko działa jak trzeba! Dobrze, że miałem kabelek z innej karty. Mankamentem może być także cząstkowe wsparcie dla Pro Tools 11, który po prostu jest jeszcze nieprzygotowany absolutnie na pracę m.in. z 11R i nie tylko (czy to brak obsługi dla wtyczek 32 bitowych, czy też brak okienka ustawień dla 11R). Natomiast w połączeniu z Pro Tools 10 pojawiło się okienko z wyborem brzmień, ustawieniami szczegółowymi etc. Kanały czyste brzmią także rewelacyjnie - nie sądziłem, że tak pobudzą moją kreatywność - jeden po drugim, z efektami i bez:) Są bardzo twórcze i nieprzesadzone w niepotrzebne nikomu fx'y od czapy. To co mnie najbardziej ucieszyło to to, że fabryczne presety są bardzo dobre!, pokazują w pełni możliwości urządzenia w dobrym stylu. Natomiast ingerencja w ustawienia da nam już pełen zakres manipulacji, by dostosować barwę taką jaką chcemy usłyszeć. Nawet symulacje głośników tzw. cabinets są w porządku (a pracuję często przy pogłosach impulsowych). Odnalazłem też bardzo ciekawe strony, na których wielu użytkowników wystawia swoje presety (od lajtowych po djentowe). Bez problemu można je wgrać/załadować do urządzenia. Przyznam, że gdy wgrałem ściągnięty przesterek dla stylu djent, morduchna mi się tylko cieszyła i tym samym uspokoiłem się, że zakup Avid'a to był mój najlepszy wybór! A myślałem też o AxeFX (na kredyt;), ale teraz wiem, że do studia nie potrzebuję już nic innego - może z czasem przyjdzie potrzeba urozmaicenia, ale na pewno nie z myślą, że byłaby to wymiana "na lepsze". Wymiana na "inne" to chyba rozsądne stwierdzenie. Podsumowując...jeśli jesteś fanem Line6 PODów, nie przekonam Cię tak czy siak i chyba nawet nie warto skoro różnicy nie usłyszysz, z całym szacunkiem ofcoz;) Natomiast jeśli masz dylemat, szukasz do studia zawodowego sprzętu, do grania dla przyjemności, na koncerty - bierz 11R. W dodatku w DJSHOP jest chyba najlepsza cena, bo nie znalazłem jak dotąd niższej. Nie wspominając już o tym, że dostajemy super urządzenie z zawodowym (pełnym!) programem Pro Tools 10 i 11, włącznie z Expansion Pack (który wcześniej był jako płatny dodatek za około 350zł)! Dodam na koniec, że 11R w moim przypadku zastąpił interfejs AVID MBOX 3, bo poza tym, że jest gitarowym monstrum to jest jeszcze kartą dźwiękową o bardzo dobrych parametrach i przetwornikach (ma m.in. XLR z phantomem!). Po prostu, polecam i dziękuję przy okazji za szybką wysyłkę, no i najlepszą cenę!:) Pozdrawiam całą ekipę DJshop!

 
Zobacz również