Znajdź produkt
Twój koszyk

0 zł
+48 71 346 07 65
info@djshop.pl
HISTORIA
Produkt
NOWOŚCI
Roland SH-01A [Blue]
Czekamy na premierę
Spodziewana cena 1 444 zł brutto

Roland SH-01A [Grey]
Czekamy na premierę
Spodziewana cena 1 444 zł brutto

PROMOCJE
Korg Monologue Dark Blue PROMOCJA!
Cena: 1 199 zł brutto
         999 zł brutto

Waldorf Streichfett PROMOCJA!
Cena: 1 099 zł brutto
         978 zł brutto

Studio


Moog Sub Phatty

Cena: 3 499 zł brutto
Lub za około 385 zł miesięcznie przy 12 ratach *
Najnowszy Moog Sub Phatty pod względem duszy i układu sterowania jest zbliżony do klasycznych instrumentów marki Moog, szokuje jednak agresywnym brzmieniem i umożliwia pełną kontrolę nad dźwiękiem w czasie rzeczywistym. Wyposażono go w 25 pełno-wymiarowych klawiszy o akcji syntezatorowej, 16 komórek pamięci na brzmienia i 31 kontrolerów obrotowych dostępnych na panelu przednim. Typowy i znany z klasycznych instrumentów Moog układ sterowania pozwoli Ci bezpośrednio dotrzeć do analogowego serca tego nowego, znakomitego instrumentu.

Inżynierowie z Moog Music wyposażyli Sub Phatty w wyjątkowo stabilne oscylatory, które nie potrzebują dużo czasu na rozgrzewkę. Po prostu, włącz zasilanie, ustaw parametry i w chwili, gdy Twoje palce dotkną klawiatury syntezator zaskoczy cię ostrym i konkretnym brzmieniem. Żywe i drapieżne dźwięki, jakie wydaje z siebie Sub Phatty są więcej niż synonimem pełnego i tłustego brzmienia, z którego słyną wszystkie produkty Moog.

Sub Phatty to pierwszy analogowy syntezator, w którym zamontowano nowy układ Multidrive. Funkcja przy niskich ustawieniach ociepla i poszerza brzmienie. Kiedy zwiększysz poziom Multidrive, pojawi się krzykliwy warkot, w wyjątkowy sposób reagujący na zmiany ustawień rezonansu, rodzaju przebiegu i poziomu sygnału z oscylatorów. Zacznij eksperymenty z nowym układem, a odkryjesz nieznany dotąd, barwny świat analogowych dźwięków.

W sekcji miksera również znalazło się sporo innowacji. Wśród nich suboscylator generujący przebiegi kwadratowe oktawę niżej w stosunku do Oscylatora nr 1. Suboscylator to potężne narzędzie, które możesz wykorzystać w roli trzeciego oscylatora by dodać podstawę harmoniczną do barwy, lub przy tworzeniu własnej wersji monstrualnego brzmienia basu spod znaku Moog. Sekcja miksera zawiera także generator szumu dostrojony w taki sposób, aby można było uzyskać tłuste i dosadne brzmienie w najniższym zakresie pasma. Jeżeli masz w planach programowanie analogowych brzmień perkusyjnych oraz efektów dźwiękowych - trafiłeś w dziesiątkę, dalej nie musisz już szukać.

Pod maską Sub Phatty ukryto wiele parametrów, których ustawienia bez problemu można zmieniać za pomocą regulatorów dostępnych na panelu przednim instrumentu. W tym celu możesz też wykorzystać bezpłatny edytor programowy działający w trybie samodzielnym lub w postaci wtyczki. Zmieniaj poziomy nachylenia filtra, zarządzaj sekcją modulacji lub zaprogramuj ustawienia kontrolera pitch bend - wszystkie te funkcje są tutaj pod ręką.

Sub Phatty to nowy, groźny model w rodzinie syntezatorów Moog. Przejrzysty interfejs i łatwość programowania dynamicznych barw, czynią z tego syntezatora instrument w bezprecedensowy sposób łączący człowieka i technologię. Moog Sub Phatty to analogowy syntezator, który otworzy przed Tobą drzwi do krainy dźwiękowych poszukiwań.


Dane:


- typ syntezatora: Analogowy,
- liczba klawiszy: 25,
- rodzaj klawiszy: Pół-ważone,
- pozostałe regulatory: Pitch Bend, koło modulacji,
- polifonia: Monofoniczny,
- źródła sygnału: 2 oscylatory z regulacją, 1 sub-oscylator z przebiegiem kwadratowym, 1 generator szumu,
- zakres kalibracji oscylatora: 22 Hz-6.8 KHz,
- gwarantowany zakres nut 18 - 116 w pozycji 8’,
- źródła modulacji: trójkąt, kwadrat, piła, liniowo narastający (Ramp), SH, obwiednia filtra,
- parametry modulowane: wysokość dźwięku (Pitch), tylko Pitch dla Osc 2, Filtr, kształt przebiegu,
- filtr: Moog Ladder Filter (filtr drabinkowy) 20 Hz - 20 Khz,
- wejście audio: 1 x TS,
- wyjście audio: 1 x TS, 1 x słuchawkowe TRS,
- pamięć na barwy: 4 Banki, 4 Barwy w Banku (Patche),
- wejście/wyjście MIDI: DIN In, DIN Out, MIDI działa także przez USB,
- analogowe wejścia CV/Gate: Filter CV, Pitch CV, Volume CV, KB Gate,
- transpozycja: +/- 2 oktawy,
- LFO: 0.1 Hz - 100 Hz,
- parametry regulacji dostępne pod maską:
czułość Filter Velocity,
czułość Volume Velocity,
poziom sygnału zewnętrznego Poziom sygnału,
częstotliwość Osc2 Beat Frequency,
VCO Gate Reset,
VCO Gate Reset,
zakres górny sterownika Pitch Bend,
zakres dolny sterownika Pitch Bend Glide Legato,
typ przejścia Glide,
poziomy nachylenia Filtra (Poles).

Oceń:
OCENY / RECENZJE: 1
Średnia ocena:  
 
Zobacz również